Kazik1 Opublikowano 30 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2011 Witam, Jest tak że mam dane obiekty Obj_Camera,Obj_blok i skript o to zawartość: Obj_Camera: END STEP GML z_collision(obj_blok,10,global.footstep_tiles) /////////////////////////////////////////////////////////// Obj_blok: CREATE GML z = (instance_number(obj_block)*0)-0 iks=5; igr=5; STEP GML if(keyboard_check(ord('V'))) { iks+=1; } if(keyboard_check(ord('B'))) { iks-=1; } if(keyboard_check(ord('N'))) { igr+=1; } if(keyboard_check(ord('M'))) { igr-=1; } DRAW GML draw_set_color(c_white); d3d_draw_block(x-iks,y-igr,0,x+iks,y+igr,z+10,background_get_texture(tex),0.3,1+(z/30)) d3d_draw_block(x-iks,y-igr,z+10.01,x+iks,y+igr,z+10.01,background_get_texture(tex),0.3,0.3) ///////////////////////////////////////////////////////////////////////////// SKRIPT GML //Poruszanie if(keyboard_check(vk_right)) { y+=0.2; x+=0.2; } if(keyboard_check(vk_left)) { y-=0.2; x-=0.2; } if(keyboard_check(vk_down)) { y-=0.2; x+=0.2; } if(keyboard_check(vk_up)) { y+=0.2; x-=0.2; } //Wysokosc //Obracanie</span> 1.No i jest tak że jak postawię blok to mogę nim poruszać zmieniać jego proporcję X,Y i Z ale z tym Z to jest tak że blok się nie podnosi tylko 'wydłuża'! i obniża i pytanie jak zrobić aby się podniósł z ziemi. 2.Gdy zmieniam X,Y bloku na klawiszach to kolizja mi się nie zmienia,trzeba by to zrobić jakoś na zmiennych tyle że nie wiem jak próbowałem różnych sposobów np. kol=iks+igr; i dawałem z_collision(obj_blok,kol,global.footstep_tiles) jak macie jakiś pomysł to proszę podawać,to będzie już wszystko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hopek Opublikowano 30 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2011 Po co zrobiłeś 3 tematy do jednego pytania?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 30 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2011 z = (instance_number(obj_block)*0)-0 czy to nie to samo co z=0? o.0 E: odp na 1 pytanie. d3d_draw_block(x-iks,y-igr,z,x+iks,y+igr,z+10,background_get_texture(tex),0.3,1+(z/30)) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się