Bedziom Opublikowano 25 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2011 Siema. W Shocie używam funkcji mp_potential_step w bocie, który iść do gracza i wszystko byłoby ok, gdyby nagle funkcja nie zaczęła działać jak move_towards_point - bot idzie do gracza bez względu na przeszkody. Kod w Stepie bota : GML if distance_to_object(o_player_2) >= 50 { mp_potential_step(o_player_2.x,o_player_2.y,3,1) } else { speed=0 if ammo>0 { direction=point_direction(o_player_2.x,o_player_2.y,x,y) instance_create(x,y,o_bot2_bul) ammo-=1 }} imgang() Na moje oko wszystko jest ok, ale jednak nie jest. Co tu jest nie tak i jak mogę to poprawić? Thx. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriso99 Opublikowano 25 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2011 To co ma omijać musi być solid edit:mp_potential_step(o_player_2.x,o_player_2.y,3,1) zmień na mp_potential_step(o_player_2.x,o_player_2.y,0,twoj_speed) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 25 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2011 Po 1 - a checkall to co? :) Po 2 - ściany i inne przeszkody są Solid. Szatański sześćset sześćdziesiąty szósty post! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madness Opublikowano 25 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2011 Bedziom, jemu chodziło o to, że zamiast check all masz wpisać solid, z tego co on mówi jest to liczba 0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 25 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2011 i tak mp_grid jest najlepsze do szukania drogi :) Muczek ma w swoim katalogu znajdowaniedrogimoje.gmk, obczaj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 25 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2011 edit:mp_potential_step(o_player_2.x,o_player_2.y,3,1) zmień na mp_potential_step(o_player_2.x,o_player_2.y,0,twoj_speed) Chyba mp_potential_step(o_player_2.x,o_player_2.y,twój_speed,0), na przyszłość sprawdź a nie wprowadzasz ludzi w błąd. @bedziom: spróbuj z mp_potential_step_object (x, y, szybkość, obiekt który ma być omijany(możesz dać all)) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriso99 Opublikowano 25 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2011 Sory, źle napisałem, edie ma racje. Kod jest na 100% dobry, bo sprawdzałem;), błąd jest gdzieś indziej. Może w tym skrypcie na dole? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 25 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2011 skrypt "imgang" to po prostu GML image_angle=direction :) @Edie - spróbuję ;) @Karolo - oł, też spróbuję. E: Edie - nie działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 25 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2011 Lol. Błąd polegał na istnieniu takiego kodu w Draw : GML if sprite_exists(s_bot_1){ execute_string('draw_sprite_ext(s_bot_1,-1,x-3,y-3,1,1,direction,c_black,1)') execute_string('draw_sprite_ext(s_bot_1,-1,x,y,1,1,direction,c_white,1)')} else {draw_sprite(s_error,0,x,y)} Gdy to usunąłem - wszystko działa ;x E: a nie, jednak nie działa. Boty reagują na przeszkody, ale idą prosto w nie, nie szukają drogi, aby je obejść. Nie kumam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alwin Opublikowano 25 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2011 dasz plik? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 26 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2011 A chcesz? Ok, jak będziesz, to dostaniesz ;x Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 26 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2011 mówie Ci, wlaz w upload, Muuuczka i znajdowaniedrogimoje.gmk. Każdą przeszkodę ominie jeśli tylko jest droga :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 28 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2011 dasz plik? A chcesz? Ok, jak będziesz, to dostaniesz ;x Ja czekam ;x @up - próbowałem i G**** z tego wyszło ;x Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 28 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2011 Wyślij mi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 28 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2011 Gotowe. I jak? E: Poprawka - jak bardzo źle? :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 28 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2011 To wina sprita, ustaw botom maskę na disk(Modify mask) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 28 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2011 Dzięki, teraz wszystko działa, jak należy :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się