SKiD Opublikowano 21 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2011 Witam wszystkich, mam mały problem, chodzi o to że przeciwnik w mojej grze powinien grać animacje ataku po kontakcie z graczem. Jednakże przeciwnik dopiero zaczyna grać animacje po tym jak dotknie gracza który następnie się odsunie. Próbowałem alarmami i przy używaniu kolizji jak na razie ten sam efekt. Dzięki za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 21 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2011 Twój problem polega na tym że przeciwnik ciągle po kontakcie z graczem zaczyna puszczać animację ataku. Dopiero gdy nie będzie już kolizji pomiędzy graczem a przeciwnikiem, kod pozwala przeciwnikowi wyświetlić resztę klatek animacji. Aby tego uniknąć musisz robić coś takiego: if(kolizja and animacja!=atak){animacja=atak} Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SKiD Opublikowano 21 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2011 Dzięki, wszystko działa. Że to też przeoczyłem ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi