Skocz do zawartości

Zablokowane Zmienianie sprita


SKiD

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich,

mam mały problem, chodzi o to że przeciwnik w mojej grze powinien grać animacje ataku po kontakcie z graczem. Jednakże przeciwnik dopiero zaczyna grać animacje po tym jak dotknie gracza który następnie się odsunie. Próbowałem alarmami i przy używaniu kolizji jak na razie ten sam efekt.

 

Dzięki za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Twój problem polega na tym że przeciwnik ciągle po kontakcie z graczem zaczyna puszczać animację ataku. Dopiero gdy nie będzie już kolizji pomiędzy graczem a przeciwnikiem, kod pozwala przeciwnikowi wyświetlić resztę klatek animacji.

Aby tego uniknąć musisz robić coś takiego:

if(kolizja and animacja!=atak){animacja=atak}

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...