Gość Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2011 xxx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt1117 Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Wszystko co ma w sobie słowo draw (oprócz kilku dotyczących surfaców) trzeba używać w Evencie Draw. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2011 xxx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt1117 Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Musisz dopisać w pierwszej linijce: GML draw_sprite_ext(x,y,sprite_index,image_angle,image_blend,1,1) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2011 dodaj draw_sprite(sprite_index,image_index,x,y) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2011 xxx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2011 last kliket to zmienna? jesli tak to moze zmien nazwe na global.lastclickedX(bez kropek) i zmien if point_distance(x,y,mouse_x,mouse_y)<15 na if point_distance(global.lastclickedx,global.lastclickedy,mouse_x,mouse_y)<15 chyba ze zle mowie bo zmeczony jestem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt1117 Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2011 last_klicked to napewno zmienna przechowująca id. A do tego mojego kodu, to zobacz w FAQ, nie pamiętam wszystkich funkcji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2011 xxx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Dobra, mój błąd :) spróbuj zamienić if point_distance(global.last_clicked.x,global.last_clicked.y,mouse_x,mouse_y)<5 na if place_meeting(mouse_x,mouse_y,global.last_clicked)// o ile ta zmienna przechowuje ID obiektu +daj kod jak zmieniasz global.last_clicked Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt1117 Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Większą liczbę daj. Zamiast <5 to <50 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2011 xxx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2011 { instance_create(480,256,tower_menu); global.last_clicked = id; global.tx = id.x; global.ty = id.y; } w jakim to masz obiekcie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2011 xxx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2011 a więc zapisujesz id tego gm_builda do zmiennej :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2011 xxx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2011 sprite_index to sprite przypisany do obiektu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2011 xxx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt1117 Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2011 en_red to pierwszy sprite na liście? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2011 xxx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt1117 Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Jak podaje się sprite i GM dostanie 0, to wybiera pierwszy sprite z listy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2011 xxx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się