Skocz do zawartości

Bijatyka


Hideman

Rekomendowane odpowiedzi

Możesz zrobić to tak:

1.Po wciśnięciu przycisku, zmienna jest aktywna, a gdy tak się stanie, obiekt zmienia sprite, a gdy zajdzie kolizja kiedy zmienna jest true to może odebrać przeciwnikowi życie.

 

2.Robisz drugi obiekt, kiedy wciskasz przycisk tworzy się obiekt sztylet, zmienia się sprite gracza, a w kolizji z przeciwnikiem odbierasz hp.

 

3.Przykład jest w tymże dziale.Tam masz cały system broni, niby strzelniczej, ale po odpowiednim przerobieniu, będzie też dobry dla broni białych.

Pierwszy pomysł jest napewno wydajniejszy od drugiego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...