m97 Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Witam, mam dwa problemy. 1. Po narysowaniu czarnego prostokąta zmienna narysowana nad moim bohaterem rozmywa się. Oto kod który mam w obiekcie rysującym prostokąt. GML draw_set_alpha( 0.3) draw_rectangle_color(x,y,x+2000,y+2000,c_black,c_black,c_black,c_black,0) 2. W jaki sposób zrobić aby sprite podążał za moim bohaterem i zawsze był w lewym górnym rogu ekranu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2011 2. draw_sprite(sprite,-1,view_xview,view_yview) E: 1. draw_set_alpha(0.3) rusyj kradrat draw_set_alpha(1) draw_text(x,y,string(zmienna)) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muuuuczek567 Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2011 1. GML draw_set_alpha( 0.3) draw_rectangle_color(x,y,x+2000,y+2000,c_black,c_black,c_black,c_black,0) draw_set_alpha(1) 2. draw_sprite(sprite,-1,view_xview,view_yview) @up: : D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się