kriso99 Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Jak się robi skrypt?? zrobiłem takie coś i niedziała Skrypt GML var a { a=instance_create(x,y,oStrzala) a.image_index=argument1 a.direction=argument2 a.image_angle=a.direction a.speed=argument3 } wywowyłanie GML skrypt(sprite,direction,2) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
candy Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Spójrz na to: skrypt(argument0,argument1...) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriso99 Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2011 rzeczywiście, dzęki!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2011 skrypt var a { a=instance_create(x,y,oStrzala) a.image_index=argument0 a.direction=argument1 a.speed=argument2 } image_angle musisz dawac do stepa, to ustaw. Argumenty zaczynamy od 0 wywołanie skrypt(sprit,dir,spid) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi