TheMarcQ Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Oto mój pierwszy przykład, w którym pokazuję jak wykonać radar na wzór sonaru. linki: wersja 0.0000001 wersja 0.0000002 w razie użycia w grze proszę o kredki :) Oczywiście jeszcze można to ogromnie zoptymalizować ale mniejsza :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Sonar super. 4/5 za fps'y. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheMarcQ Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Wiem, mozglem dac zeby odl zwiekszla sie o skala, a nie 1 i to w alarmie oraz sprawdzanie tylko co drugiego kąta co zwiekszyloby potencjalne fps'y 10-krotnie. Moze pozniej dam wersje zoptymalizowana, teraz niestety nie mam czasu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fronia1996 Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2011 ja też bym powiększył i przyspieszył:) 5/5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheMarcQ Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2011 WERSJA 0.0000002! Dodano opcję urzywającą surface'y! Link w temacie. Niestety nie wiem jak narysować surface bez tła i radar rysuję wpierw zamieniając go na sprite z wyciętym tłem, więc fps zbytnio się nie różnią między wersją particlową, a surfaceową(u mnie to 40fps) :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Wygląda o wiele lepiej, ale na surface mam mniej fps, a na zwykłym mam ok 57/60(zmieniłem room_speed). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheMarcQ Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2011 ten z particlami przyda się bardziej gdy nie musi wykrywać za dużo obiektów(różnica między wykrytymi 30 obiektami, a żadnym - 400fps), zaś surface'owy jest bardziej stabilny i jego prędkość jest stała(różnica 20fps). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriso99 Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2011 w pierwszej wersji spada do9 fps Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madness Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2011 WTF? ja mam na obu 60/60 po zmianie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheMarcQ Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2011 To jaki wy sprzęt macie? U mnie wersja 0.00002 na particlach idzie z 250fps'ami, a surfaceowa na 300fps mój sprzęt to 1gb ram, 256mb karty graficznej geforce 7600, 2.3ghz procka amd athlon 2 dual core 3600+ e: i win xp, może to przez windę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madness Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2011 ATI mobility radeon 9700 + pixel shader 64MB Procek Pentium 1.7GHz RAM: 512MB Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2011 To jak ja mam 32mb grafy, procka 1.7(pisze intel celeron :P) i 192mb RAMu to aż się boje ściągać :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madness Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Czemu niby? Jak daje na 250 Room speeda, to mam na particlesach 217 FPS, a tak 226 i jest ok ^^. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się