Skocz do zawartości

pasek życia i zmienna


Rekomendowane odpowiedzi

pasek życia:

GML
draw_healthbar(view_xview+625,view_yview+20,view_xview+475,view_yview+30,health,c_black,c_red,c_green,0,1,1);

 

zmienna:

GML
draw_sprite_ext( sprite_index, image_index, x, y, image_xscale, image_yscale, image_angle, image_blend, image_alpha );

draw_set_alpha(1)

 

draw_set_font(font);

draw_set_color(c_green);//Kolor liter

draw_text(view_xview+502,view_yview+35,"Kasa: "+string(kasa));

draw_set_alpha(1)

 

jak zrobić żeby to wszystko rysowało się ileś tam od prawego górnego rogu ekranu anie ileś tam od gracza?

(bez tego jak wchodzę do jakiegoś małego roomu i wchodzę w jego prawy górny róg to pasek i zmienna wychodzą za niego)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...