Fronia1996 Opublikowano 29 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2011 pasek życia: GML draw_healthbar(view_xview+625,view_yview+20,view_xview+475,view_yview+30,health,c_black,c_red,c_green,0,1,1); zmienna: GML draw_sprite_ext( sprite_index, image_index, x, y, image_xscale, image_yscale, image_angle, image_blend, image_alpha ); draw_set_alpha(1) draw_set_font(font); draw_set_color(c_green);//Kolor liter draw_text(view_xview+502,view_yview+35,"Kasa: "+string(kasa)); draw_set_alpha(1) jak zrobić żeby to wszystko rysowało się ileś tam od prawego górnego rogu ekranu anie ileś tam od gracza? (bez tego jak wchodzę do jakiegoś małego roomu i wchodzę w jego prawy górny róg to pasek i zmienna wychodzą za niego) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 29 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2011 Prawy górny róg to x(view_wview) y(0) wystarczy podmienić wartości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się