Skocz do zawartości

Ai Zombie


Mcrash

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Forumowiczów.

 

 

Czy mógłbym prosić o Ai Zombie - TDS które atakuje gracza lub jakichś ludzi. Jeżeli go albo odległość będzie bliska gracza do zombie.

I oczywiście animacja ataku jak podejdzie do gracza lub jego towarzyszy ( I odejmuje HP ).

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z takim podejściem to możesz od razu zaproponować jakąś kwotę za taką pracę.

To nie jest pytanie tylko normalne zlecenie. Pokaż co sam zrobiłeś do tej pory - na pewno ktoś pomoże. Ale nikt za darmo nie napisze za Ciebie pewnie 40% gry. Bo co zostanie? Chodzenie bohaterem, strzelanie i crimsonland praktycznie gotowy ;).

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mała poprawka,żeby się nie pluł że od razu całe hp schodzi

STEP:

GML
if distance_to_object(o_player) < 300

{

move_towards_point(o_player.x,o_player.y,3)

}

if distance_to_object(o_player) < 20 && zmienna=0

{

o_player.hp-=2

zmienna=1

alarm[0]=10

}

ALARM[0]

GML
zmienna=0
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mała poprawka,żeby się nie pluł że od razu całe hp schodzi

STEP:

GML
if distance_to_object(o_player) < 300

{

move_towards_point(o_player.x,o_player.y,3)

}

if distance_to_object(o_player) < 20 && zmienna=0

{

o_player.hp-=2

zmienna=1

alarm[0]=10

}

ALARM[0]

GML
zmienna=0

zapomniałeś o zdefiniowaniu zmiennej "zmienna" w create

CREATE:

GML
zmienna=0
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

if distance_to_object(o_player) < 20

{

alarm[0]=10

}

 

Jeśli mobek jest przy nas to alarm na 10.

W next stepie spada już do 9, ale ustawia go spowrotem na 10. I tak w kółko :)

 

Dopiero jak mobek odejdzie to alarm się odpali. (a to, że się zapętli to wiem)

 

E: To moje zdanie, jeśli się myle, to nie wyzywać :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ps :D daj mp_potential_step czy jakoś tak nie pamiętam teraz :D bo tak to będzie zmua jak dotkną siebie potworki nawzajem a jak dasz solid to będą się wymijały ;) i nie dawaj nigdy małej maski bo jak potworki się łączą to powstaje takie coś że fps-y schodzą ci do 1 :D pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...