Mcrash Opublikowano 27 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2011 Witam Forumowiczów. Czy mógłbym prosić o Ai Zombie - TDS które atakuje gracza lub jakichś ludzi. Jeżeli go albo odległość będzie bliska gracza do zombie. I oczywiście animacja ataku jak podejdzie do gracza lub jego towarzyszy ( I odejmuje HP ). Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 27 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2011 w step zombie : GML if distance_to_object(o_player) < 50 { //kod ataku } e: sory, literówka. Już poprawiłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziu Opublikowano 27 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2011 Z takim podejściem to możesz od razu zaproponować jakąś kwotę za taką pracę. To nie jest pytanie tylko normalne zlecenie. Pokaż co sam zrobiłeś do tej pory - na pewno ktoś pomoże. Ale nikt za darmo nie napisze za Ciebie pewnie 40% gry. Bo co zostanie? Chodzenie bohaterem, strzelanie i crimsonland praktycznie gotowy ;). Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 27 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2011 @up, nie przesadzaj, to tylko zbijanie hp :) Ile ludzi już o to prosiło. if distance_to_object(o_player) < 300 { move_towards_point(o_player.x,o_player.y,3) } if distance_to_object(o_player) < 20 { o_player.hp-=2 } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 27 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2011 Mała poprawka,żeby się nie pluł że od razu całe hp schodzi STEP: GML if distance_to_object(o_player) < 300 { move_towards_point(o_player.x,o_player.y,3) } if distance_to_object(o_player) < 20 && zmienna=0 { o_player.hp-=2 zmienna=1 alarm[0]=10 } ALARM[0] GML zmienna=0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 27 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2011 lub GML if distance_to_object(o_player) < 300 { move_towards_point(o_player.x,o_player.y,3) } if distance_to_object(o_player) < 20 { alarm[0]=10 } alarm[0] GML health-=5 alarm[0]=10 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piedro Opublikowano 27 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2011 Mała poprawka,żeby się nie pluł że od razu całe hp schodzi STEP: GML if distance_to_object(o_player) < 300 { move_towards_point(o_player.x,o_player.y,3) } if distance_to_object(o_player) < 20 && zmienna=0 { o_player.hp-=2 zmienna=1 alarm[0]=10 } ALARM[0] GML zmienna=0 zapomniałeś o zdefiniowaniu zmiennej "zmienna" w create CREATE: GML zmienna=0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 27 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2011 @Bedziom: *BIP* Przegrywa pan na pytaniu za 500 złotych, po 10 stepach uruchomi się pełno alarmów które będą w pętli uruchamiać kolejne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 27 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2011 @Edie: *BIP* Przegrywasz toster z opiekaczem, ponieważ alarm odpali się po 10 stepach od odejścia potworka, bądź nigdy :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 27 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2011 @karolo320: *BIP* WTF? uzasadnij. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 27 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2011 if distance_to_object(o_player) < 20 { alarm[0]=10 } Jeśli mobek jest przy nas to alarm na 10. W next stepie spada już do 9, ale ustawia go spowrotem na 10. I tak w kółko :) Dopiero jak mobek odejdzie to alarm się odpali. (a to, że się zapętli to wiem) E: To moje zdanie, jeśli się myle, to nie wyzywać :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 27 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2011 Oł damit, masz racje zwracam honory i toster :jezor:. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pan123 Opublikowano 30 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2011 ps :D daj mp_potential_step czy jakoś tak nie pamiętam teraz :D bo tak to będzie zmua jak dotkną siebie potworki nawzajem a jak dasz solid to będą się wymijały ;) i nie dawaj nigdy małej maski bo jak potworki się łączą to powstaje takie coś że fps-y schodzą ci do 1 :D pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się