pamparampa Opublikowano 21 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2011 witam. Mój problem polega na tym, że jak obiekt podąża za viewem jak w faq to gdy view się porusza, obiekt odsuwa się o parę pikseli od viewa zgodnie z kierunkiem ruchu. Co mam czynić w takim wypadku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 21 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2011 ustawić view'a? nie chce mi się tu rozpisywać, a kiedyś robiłem przykładzik na view'y. Łap. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 21 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2011 Zapewne kod jest w step, co może powodować pewne "lagi". UP:Ale on ma chyba viewa,inaczej by wogóle się nie przesuwało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 21 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2011 Aha, sry. Ale ten przykładzik pokazuje, jak prawidłowo to poustawiać :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fronia1996 Opublikowano 21 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2011 nie wiem czy dobrze zrozumiałem i głupot nie piszę:P GML view_xview=(x-320) view_yview=(y-240) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 21 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2011 Ta głupoty... x=view_xview+320 y=view_yview+240 Chyba o to chodziło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 21 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2011 Daj ten kod w draw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m@rcixxx Opublikowano 21 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2011 Daj ten kod w draw Nieprawda. Trzeba pozycje dać w draw sprite. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 21 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2011 Nie koniecznie, jak zrobi: GML x=view_xview+320 y=view_yview+240 draw_sprite(sprite_index,image_index,x,y) To też będzie działać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się