Kendzop Opublikowano 30 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2006 www.gmclan.org/up767.html plik "przyklad rpg" banalny ale dla poczatkujacych sie przyda pokazuje nam sile i jak sie cos zrobi(w tym przypadku zderzy z czerwonym polem) to sie dostaje sily a jak sie ma np.25 sily to zmieniamy sie w inny objekt proste jak krzywy drut no nie??? ocencie i powiedzcie o niedorobieniach :boxed: chyba ich nie ma autor od poczatku do konca ja czyli kendzop Tomasz Kaleta prosze o wpisanie do credits jesli go wykorzystacie jeszcze jedno jesli chcecie zeby to bylo lib dajcie mi lib builder Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 30 Lipca 2006 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2006 Ten przykład nie ma jako takiego sensu, bo: 1) Nie wiadomo czemu miałby służyć? 2) Czerwony obiekt powinien mieć zmieniony sprite na żółty plus ewentualne zmiany w jakichś zmiennych prywatnych obiektu. 3) Siła nie musi być globalna, w tym wypadku powinna być to zmienna lokalna. 4) Jest błąd, który trzeba zoptymalizować, a mianowicie wywalić ze stepa warunek if i go przełożyć do collision. Do poprawki. ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micanser Opublikowano 30 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2006 Co to ma wspólnego z rpg? 1) Nie wiadomo czemu miałby służyć?No własnie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się