Skocz do zawartości

Surface długo się tworzy


Rekomendowane odpowiedzi

Chcę stworzyć panel, na którym będą wszelakie przyciski. Chcę wykorzystać do tego surface, lecz dodanie kodu, który jest poniżej, powoduje, że gra bardzo długo się uruchamia. Wydaje mi się, że coś robię nie tak. To jest moje pierwsze wykorzystanie surface i nie znam jeszcze wszystkich aspektów z nimi związanych.

//W create mam coś takiego:

GML
//tworzenie surfacea dla panelu

panelSurf=surface_create(l,view_hview[0])

//ładowanie grafik do panelu

textura_panelu=sprite_add('zasoby/textura_panel_192x192.png',1,0,0,0,0);

//wypełnienie surface tekstura

surface_set_target(panelSurf);

draw_sprite_tiled(textura_panelu,0,0,0);

surface_reset_target();

//usuwanie wykorzystanej grafiki

sprite_delete(textura_panelu);

// a w Draw rysuję surface

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zrobiłem jeszcze inaczej

GML
//tworzenie surfacea dla panelu

panelSurf=surface_create(l,view_hview[0])

//ładowanie grafik do panelu

textura_panelu=sprite_add('zasoby/textura_panel_192x192.png',1,0,0,0,0);

//wypełnienie surface tekstura

surface_set_target(panelSurf);

for (a=0;a<view_hview[0];a+=192)

{

draw_sprite(textura_panelu,0,0,a);

}

surface_reset_target();

//usuwanie wykorzystanej grafiki

sprite_delete(textura_panelu);

 

teraz śmiga B)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...