Rokulcia Opublikowano 10 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2011 1) Jak zrobić kreskę pośrodku ekranu gry, by rozdzielała ekrany graczy? 2) Jak zrobić by jeden pasek GML draw_set_color(c_red); draw_rectangle(view_xview[0]+10,view_yview[0]+10,view_xview[0]+100,view_yview[0]+20,1); draw_rectangle(view_xview[0]+10,view_yview[0]+10,view_xview[0]+max(10,(hhp/hmaxhp)*100),view_yview[0]+20,0); pojawiał się tylko na 1 view'ie a drugi taki sam, na 2 view'ie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 10 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2011 GML if(view_current == 0) { //rysujesz na pierwszym viewie } else if(view_current == 1) { //rysujemy na drugim } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rokulcia Opublikowano 11 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 Działa,thx,ale mam jeszcze 1 problem a oto ss: Taki problem Jak widzicie, na jednym ekranie, wyświetlany jest inny pasek, a na drugim inny. Lecz gdy gracz 1 zmieni pozycje swego ekranu, paski na ekranie 2 się poruszają, jak temu zapobiec?? Oto gml: Gracz 1: GML if(view_current == 0) { draw_set_color(c_red); draw_rectangle(view_xview[0]+10,view_yview[0]+10,view_xview[0]+100,view_yview[0]+20,1); draw_rectangle(view_xview[0]+10,view_yview[0]+10,view_xview[0]+max(10,(hp/maxhp)*100),view_yview[0]+20,0); draw_set_color(c_blue); draw_rectangle(view_xview[0]+10,view_yview[0]+30,view_xview[0]+100,view_yview[0]+40,1); draw_rectangle(view_xview[0]+10,view_yview[0]+30,view_xview[0]+max(10,(mana/maxmana)*100),view_yview[0]+40,0); } Gracz 2: GML if(view_current == 1) { draw_set_color(c_red); draw_rectangle(view_xview[0]+10,view_yview[0]+10,view_xview[0]+100,view_yview[0]+20,1); draw_rectangle(view_xview[0]+10,view_yview[0]+10,view_xview[0]+max(10,(hp/maxhp)*100),view_yview[0]+20,0); draw_set_color(c_blue); draw_rectangle(view_xview[0]+10,view_yview[0]+30,view_xview[0]+100,view_yview[0]+40,1); draw_rectangle(view_xview[0]+10,view_yview[0]+30,view_xview[0]+max(10,(mana/maxmana)*100),view_yview[0]+40,0); } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 11 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 Zamień wszystkie view_xview[0] na view_xview[1] i view_yview[0] na view_xview[1] u drugiego gracza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rokulcia Opublikowano 11 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 thx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi