Morro Opublikowano 5 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2011 Znalazłem dużo przykładów poruszania po siatce, sam też mam jeden swój, ale żaden nie poruszał problemu poruszania się po ukosie zamiast jak w widoku top down. Wie ktoś jak coś takiego zrobić? Gdybym nie robił tego w izo pewnie obyłoby się bez pisania lamerskich tematów na forum :X. Chodzi o coś takiego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 5 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2011 W izometrii siatka jest odwrócona o 90 stopni, więc dodając do x musisz dodać tyle samo do y,tak mi się zdaje. EDIT: 2 razy więcej do y i tak samo w inne strony EDIT2:jednak tyle samo :frusty: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZyperPL Opublikowano 5 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2011 Zrób normalnie i odwróć view :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 5 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2011 Mam lepszy pomysł odwróć monitor o 90 stopni :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 5 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2011 przelicznik: top-left: x -= v * 2; y -= v; top-right: x += v * 2; y -= v; bottom-right: x += v * 2; y += v; bottom-left: x -= v * 2; y += v; na ruch, gdzie kierunek jest dowolny, uzywasz lengthdirow, a wartosc x mnozysz przez 2, lub y dzielisz na 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morro Opublikowano 5 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2011 Na podstawie tego http://testgmc.yoyogames.com/index.php?showtopic=441280 rysuje siatke (sam zkodziłem sobie rysowany wskaźnik). Dziękuje psyś za przelicznik x do y ale teraz nie mam pojęcia jak zrobić szukanie drogi coś w ten sposób: Chodzi o to, żeby poruszał się zgodnie z siatką, ale w ruchu izometrycznym. Nie powiem, trochę to przerasta mnie, bo nie miałem nigdy z styczności z izometrią. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 5 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2011 gmowe mp_potential_path ma bodajze opcje izometrii, jak kodowalem paqoowi AI strategii, to na cos takiego sie natrafilem, jak nie ma, to musisz zaimplementowac algorytm A* samemu. Jest po polsku opisany w internecie (algorytm Astar) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morro Opublikowano 5 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2011 mp_potential_path nie ma izometrii, albo jestem ślepy. No cóż, coś poczytam o tym a*, ale z tego co tu widze to ciężko będzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się