Skocz do zawartości

Alice on Schrooms!


PsichiX

Rekomendowane odpowiedzi

  • Filar Społeczności
Muzyka jest bezbłędna :D Aż się nie chce wyłączać gry.

Dokładnie, The Lonely Island rulez

 

A efekty mają występować.

 

Pewnie masz przedpotopową grafę ;p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 82
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

wieczorem wrzuce wersje debug, to dowiemy sie czemu niektorym osobom nie dziala. zakladam, ze nie wspiera ich karta FBO, zwlaszcza, jesli to laptop.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiec zapewne karta graficzna to intel gma starej generacji - tego niestety nie przeskocze, jesli maszyna shaderow nie obsluguje, to nic z tym nie poradze, bo wylaczyc nie moge, gdyz gra ich wymaga, ale jesli nie dziala fbo, to powinno dac sie na zwyklej teksturze to zdzialac :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mój rekord:

schroomsrekord.jpg

 

ktoś pobije? :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wlasnie, staram sie dopasowac szybkosc 'zjazdu' (jak szybko wchodzi w stan zaciemnienia ekranu), aby mozna bylo dluzej grac i bede musial przedluzyc to nieco.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie ma wlaczonej wertykalnej synchronizacji obtrazu. gra jest aplikacja realtime, update odbywa sie caly czas, rendering jest wykonywany co 1/30 sekundy. owszem, moge dodac sleepa w przerwach pomiedzy update'ami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Update!

Wersja debugowa, która powie mi, co komu nie działa, o ile faktycznie nie zadziała komuś gra (podajcie wtedy treść pliku 'schrooms.log'), a ja naprawiam to, co nie dziala, o ile bedzie to mozliwe do naprawienia.

 

Download: http://dl.dropbox.com/u/9759049/SchroomsBeta.zip

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

* Create instance: Game
  Name: 'Schrooms'
  Resolution: 1024x576
  Fullscreen mode: false
  Show cursor: false
* Enter state: Loading
* Enter state: Menu
* Enter state: Info (type: 'instructions')
* Exit state: Info (type: 'instructions')
* Enter state: Info (type: 'instructions')
* Exit state: Info (type: 'instructions')
* Exit state: Menu
* Enter state: State
* Enter state: Info (type: 'score')
* Exit state: Info (type: 'score')
* Exit state: State
* Enter state: Menu
* Exit state: Menu
* Enter state: State
* Enter state: Info (type: 'score')
* Exit state: Info (type: 'score')
* Exit state: State
* Enter state: Menu
* Exit state: Menu
* Enter state: State
* Enter state: Info (type: 'score')
* Exit state: Info (type: 'score')
* Exit state: State
* Enter state: Menu
* Exit state: Menu
* Enter state: State
* Enter state: Info (type: 'score')
* Exit state: Info (type: 'score')
* Exit state: State
* Enter state: Menu
* Exit state: Menu
* Enter state: State
* Enter state: Info (type: 'score')
* Exit state: Info (type: 'score')
* Exit state: State
* Enter state: Menu
* Exit state: Menu
* Exit state: Loading
* Destroy instance: Game

I psysiu, Cthulhu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w tej wersji tez byl blad, dalem wlasnie nowa, ktora dodatkowo wypisuje co jest wspierane przez karte graficzna, a co nie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

* Create instance: Game
  Name: 'Schrooms'
  Resolution: 1024x576
  Fullscreen mode: false
  Show cursor: false
* Enter state: Loading
* Supported extensions:
  Shader model: 2
  Support FBO: true
  Support VBO: false
  Support Multitexturing: true
* Enter state: Menu
* Exit state: Menu
* Enter state: State
* Calling: Scene::fboSetup()
* Successful: Scene::fboSetup()
* Enter state: Info (type: 'score')
* Exit state: Info (type: 'score')
* Exit state: State
* Enter state: Menu
* Exit state: Menu
* Exit state: Loading
* Destroy instance: Game

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli u Ciebie jest ok, skoro nie wywalilo bledow, shadery sie poprawnie kompiluja, a vbo i tak nie jest uzywane :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o, a zapodaj jaka masz karte, bo zapomnialem zaimplementowac jeszcze pobieranie info o karcie w nowym soulu. btw, ja mam te same rozszerzenia, tak jak sm 2, wiec powinno wszystko dzialac. tutal albo nie renderuje sie nic do fbo, albo shadery sa niepoprawnie kompilowane, a on i tak uznaje, ze shader sie prawidlowo zaladowal, wiec musze sprawdzic co za karta.

 

ewentualnie przeslij mi raport z glviewer, ja go przeanalizuje i dowiem sie co nie bangla.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

generalnie powinno dzialac. ok, zrob tak, ze wejdz w folder Effects i zedytuj tamte 2 pliki, dodajac im na samym poczatku kodu linijke: "#version 120". byc moze karta nie jest w stanie sama dopasowac wersji, czego sie w sumie po ati spodziewac moge. zdaj raport, czy pomoglo :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pisalem lacznie jakies 18-24 godziny caly framework, a gre kolejnych 16. kod w sumie wrzucilem, lezy gdzies w temacie wersja pierwszej bety, pozniej wrzuce swieze zrodla

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...