Filar Społeczności ANtY Opublikowano 27 Czerwca 2011 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2011 Muzyka jest bezbłędna :D Aż się nie chce wyłączać gry. Dokładnie, The Lonely Island rulez A efekty mają występować. Pewnie masz przedpotopową grafę ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morro Opublikowano 27 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2011 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 27 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2011 wieczorem wrzuce wersje debug, to dowiemy sie czemu niektorym osobom nie dziala. zakladam, ze nie wspiera ich karta FBO, zwlaszcza, jesli to laptop. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 27 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2011 Mam lapka i mi nie działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 27 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2011 wiec zapewne karta graficzna to intel gma starej generacji - tego niestety nie przeskocze, jesli maszyna shaderow nie obsluguje, to nic z tym nie poradze, bo wylaczyc nie moge, gdyz gra ich wymaga, ale jesli nie dziala fbo, to powinno dac sie na zwyklej teksturze to zdzialac :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 27 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2011 Buuuuu :( Trudno, będę grał w pierwszą wersję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 27 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2011 mój rekord: ktoś pobije? :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morro Opublikowano 27 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2011 Pobiłem 2krotnie, ale nie wiedziałem że sie w takie coś bawimy to nie robiłem screena..A Combo miałem bodaj 34. EDIT: troche mniejszy ale niech już będzie. EDIT2: Już bliżej tego najwyższego rekordu. EDIT 3: No teraz to już rekord D: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 27 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2011 Ja jak dojde do 100 którejś sekundy to mnie samo zabija (tak od 102 do 108 dedam na trawie) E: to ta stara wersja Ok, nie żarłem grzybów i kończyło grę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Phoenix Opublikowano 27 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2011 lol na 135 sekundzie mi skończyło gre samo. Miałem tylko 44k, ale efekty niszczą system :D. Ta muzyka jest świetna dla mnie piąteczka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 27 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2011 no wlasnie, staram sie dopasowac szybkosc 'zjazdu' (jak szybko wchodzi w stan zaciemnienia ekranu), aby mozna bylo dluzej grac i bede musial przedluzyc to nieco. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m@rcixxx Opublikowano 27 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2011 Efekty ładne ale ta gra i silnik nie znają pojęcia 'optymalizacja'. Jak na grę takiego rozmiaru to stałe 50-60 procentowe obciążenie procesora dwurdzeniowego 2.9GHz to lekka przesada... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 27 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2011 nie ma wlaczonej wertykalnej synchronizacji obtrazu. gra jest aplikacja realtime, update odbywa sie caly czas, rendering jest wykonywany co 1/30 sekundy. owszem, moge dodac sleepa w przerwach pomiedzy update'ami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 29 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2011 Update! Wersja debugowa, która powie mi, co komu nie działa, o ile faktycznie nie zadziała komuś gra (podajcie wtedy treść pliku 'schrooms.log'), a ja naprawiam to, co nie dziala, o ile bedzie to mozliwe do naprawienia. Download: http://dl.dropbox.com/u/9759049/SchroomsBeta.zip Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madness Opublikowano 29 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2011 Mi all działa ,teraz staram się dojść do 135s+ ^^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MagnusArias Opublikowano 29 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2011 210 sek, ale combo tylko 28x a pkt już nie pamiętam ;) Gra chodzi bezbłędnie, gdyby jeszcze tylko była zmiana rozdzielczości. 5/5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madness Opublikowano 29 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2011 No tu się zgodze, przydałaby się zmiana bądź rozdzielczość 1024x768. EDIT:A z tymi waszymi błędami to założe się, że pasek wam zszedł do 0, a wtedy jest koniec gry... :sp_ike: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morro Opublikowano 29 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2011 * Create instance: Game Name: 'Schrooms' Resolution: 1024x576 Fullscreen mode: false Show cursor: false * Enter state: Loading * Enter state: Menu * Enter state: Info (type: 'instructions') * Exit state: Info (type: 'instructions') * Enter state: Info (type: 'instructions') * Exit state: Info (type: 'instructions') * Exit state: Menu * Enter state: State * Enter state: Info (type: 'score') * Exit state: Info (type: 'score') * Exit state: State * Enter state: Menu * Exit state: Menu * Enter state: State * Enter state: Info (type: 'score') * Exit state: Info (type: 'score') * Exit state: State * Enter state: Menu * Exit state: Menu * Enter state: State * Enter state: Info (type: 'score') * Exit state: Info (type: 'score') * Exit state: State * Enter state: Menu * Exit state: Menu * Enter state: State * Enter state: Info (type: 'score') * Exit state: Info (type: 'score') * Exit state: State * Enter state: Menu * Exit state: Menu * Enter state: State * Enter state: Info (type: 'score') * Exit state: Info (type: 'score') * Exit state: State * Enter state: Menu * Exit state: Menu * Exit state: Loading * Destroy instance: Game I psysiu, Cthulhu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 29 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2011 w tej wersji tez byl blad, dalem wlasnie nowa, ktora dodatkowo wypisuje co jest wspierane przez karte graficzna, a co nie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morro Opublikowano 29 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2011 * Create instance: Game Name: 'Schrooms' Resolution: 1024x576 Fullscreen mode: false Show cursor: false * Enter state: Loading * Supported extensions: Shader model: 2 Support FBO: true Support VBO: false Support Multitexturing: true * Enter state: Menu * Exit state: Menu * Enter state: State * Calling: Scene::fboSetup() * Successful: Scene::fboSetup() * Enter state: Info (type: 'score') * Exit state: Info (type: 'score') * Exit state: State * Enter state: Menu * Exit state: Menu * Exit state: Loading * Destroy instance: Game Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 29 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2011 czyli u Ciebie jest ok, skoro nie wywalilo bledow, shadery sie poprawnie kompiluja, a vbo i tak nie jest uzywane :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morro Opublikowano 29 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2011 Tylko, że u mnie nie ma tych bajeranckich efektów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 29 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2011 o, a zapodaj jaka masz karte, bo zapomnialem zaimplementowac jeszcze pobieranie info o karcie w nowym soulu. btw, ja mam te same rozszerzenia, tak jak sm 2, wiec powinno wszystko dzialac. tutal albo nie renderuje sie nic do fbo, albo shadery sa niepoprawnie kompilowane, a on i tak uznaje, ze shader sie prawidlowo zaladowal, wiec musze sprawdzic co za karta. ewentualnie przeslij mi raport z glviewer, ja go przeanalizuje i dowiem sie co nie bangla. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morro Opublikowano 29 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2011 ATI Radeon XPRESS 200 Series Ogólnie karta nie obsługuje chyba większości shaderów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 29 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2011 generalnie powinno dzialac. ok, zrob tak, ze wejdz w folder Effects i zedytuj tamte 2 pliki, dodajac im na samym poczatku kodu linijke: "#version 120". byc moze karta nie jest w stanie sama dopasowac wersji, czego sie w sumie po ati spodziewac moge. zdaj raport, czy pomoglo :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madness Opublikowano 29 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2011 Muza powalająca, zapomniałbym to dodać^^^ Co do tego przykładu, to ile linijek kodu już gdzieś masz? :jezor: Tak z ciekawości pytam, bo gra całkiem fajna, efekty też :thumbsup: i ciekawy jestem ile musiałeś skodzić, żeby takie cacko napisać :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 29 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2011 pisalem lacznie jakies 18-24 godziny caly framework, a gre kolejnych 16. kod w sumie wrzucilem, lezy gdzies w temacie wersja pierwszej bety, pozniej wrzuce swieze zrodla Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morro Opublikowano 29 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2011 Nic sie nie zmienia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alwin Opublikowano 29 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2011 Mi nie działa:/ A kompa mam w mia rę nowego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madness Opublikowano 29 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2011 Ja mam ATI MOBILITY RADEON 9700.Też nie mam bajerów graficznych, a takto all chodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się