blackmaul Opublikowano 22 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2006 if ( score == 0) { instance_change(nazwa,true lub false); } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Webzir Opublikowano 22 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2006 Big Thanks, man! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Webzir Opublikowano 23 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2006 A jak wpiszę tak: if ( score == 0-30) { instance_change(nazwa,true lub false); } To będzie wiedziało żeby objekt się zmienił gdy jest od zera do trzydziestu punktów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 23 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2006 Nie. if ( score <= 30 && score >= 0 ) { instance_change(nazwa,true lub false); } Z matematyki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 23 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2006 Jakbyś dał 0-30, to by sprawdzał, czy wynik ma wartość -30 :P . Programowanie to głównie matematyka i logiczne myślenie, musisz się zastanowić zawsze co używasz. Zobacz sobie w moim artykule o GML opis składni IF. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się