Skocz do zawartości

Zablokowane Sklep


Pablo-GM

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam drobny dylemat związany ze sklepem w mojej grze przedstawię teraz kod , a w dalszej części postu problem .

Create o_player :

GML
global.sklep_siergiej=false

Step Event:

GML
if global.sklep_siergiej=true

{

instance_create(view_xview[0]+80,view_yview[0]+70,o_sklep_siergiej);

global.sklep_siergiej=false;

}

if distance_to_object(o_kupujesz_siergiej) >= 1

{

with(o_sklep_siergiej)

{

instance_destroy()

}

with(o_m16_buy)

{

instance_destroy()

}

with(o_ak47_buy)

{

instance_destroy()

}

with(o_g36_buy)

{

Collision Event with object o_kupujesz_siergiej:

GML
global.sklep_siergiej=true;

Object o_sklep_siergiej

Create :

GML
instance_create(1130,670,o_saiga_buy);

instance_create(1230,670,o_g36_buy);

instance_create(1330,670,o_m16_buy);

instance_create(1430,670,o_ak47_buy);

Object o_saiga_buy

Create:

GML
image_speed=0;

image_index=0;

Key Press Event for 1-key Key:

GML
koszt=2500;

if (global.kapsle >= koszt)

{

global.kapsle -= koszt

global.saiga=1

instance_destroy();

}

else

{

}

Adekwatnie do tego tworzyłem obiekty typu o_ak47_buy , o_g36_buy ,o_saiga_buy, o_m16_buy .

Teraz postaram się przedstawić problem który polega na tym , iż gdy wcisnę dany przycisk np 1 - broń kupuje się non stop i powstaje straszliwy bug . Prosiłbym o pomoc . Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W kontrolerze i obiekcie player ale sądzę , że tu saiga nie ma nic wspólnego . W sumie to mam rozwiązanie błędu tylko nie potrafię tego odzwierciedlić w kodzie - mianowicie : Gdy stoję na obiekcie o_kupujesz_siergiej zmienna ciągle zmienia się na true i w tym przypadku o_sklep_siergiej tworzy ciągle nowe to ikonki z broniami . Także nadal nie wiem jak uporać się z tym topornym systemem sklepu : D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GML
if global.sklep_siergiej=true && zmienna=0

{

instance_create(view_xview[0]+80,view_yview[0]+70,o_sklep_siergiej);

global.sklep_siergiej=false;

zmienna=1

}

if distance_to_object(o_kupujesz_siergiej) >= 1

{

zmienna=0

with(o_sklep_siergiej)

{

instance_destroy()

}

with(o_m16_buy)

{

instance_destroy()

}

with(o_ak47_buy)

{

instance_destroy()

}

with(o_g36_buy)

{

I oczywiście w create: zmienna=0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...