ka21k Opublikowano 31 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2011 Zastanawialem sie dlugo I nie doszedlem do zadnych konkretnych rozwiazan. Jak w GML zmieniac plynnie wysokosc dzwieku. Powiedzmy ze bierzemy przykladowy dzwiek ze standardowej biblioteki GM beep4 i zapetlamy go. Teraz w STEP chcialbym przy pomocy jakiejs zmiennej wplywac na wysokosc jego odtwarzania. Czy jest na to jakis sposob bez korzystania z DLL? Kombinowalem z ustawieniami roznych efektow, ale wyniki sa raczej mierne. Prosze o pomoc w tej kwestii. P.S. Przepraszam za brak polskich znakow. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TO_mek Opublikowano 1 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2011 Zastanawialem sie dlugo I nie doszedlem do zadnych konkretnych rozwiazan. Jak w GML zmieniac plynnie wysokosc dzwieku. Powiedzmy ze bierzemy przykladowy dzwiek ze standardowej biblioteki GM beep4 i zapetlamy go. Teraz w STEP chcialbym przy pomocy jakiejs zmiennej wplywac na wysokosc jego odtwarzania. Czy jest na to jakis sposob bez korzystania z DLL? Kombinowalem z ustawieniami roznych efektow, ale wyniki sa raczej mierne. Prosze o pomoc w tej kwestii. P.S. Przepraszam za brak polskich znakow. Wydaje mi się że nie obejdzie się bez dll'ki. Polecam rodzimą produkcję autorstwa ΨΧΞ. Użycie jest naprawdę banalne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi