Skocz do zawartości

bron


Rekomendowane odpowiedzi

Zrobiłem tak ‘bohater’ kolizja z obiektem ‘beczka’. EVENT- ‘beczka’ destroy. Na bohater create ‘AK-47’ na ‘bohater’ broń się pojawia, ale jak ruszam ‘bohater’ to ‘AK-47’ pozostaje w miejscu.

Co robić najlepiej jakiś przykład albo tłumaczenie jak noobowi thx :boxed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Daj w step Ak-47 coś takiego:

wersja w kodzie:

x=bohater.x
y=bohater.y

wersja w klockach:

JUMP TO THE POSITION
X: bohater.x
Y: bohater.y

Powinno być dobrze. Jeżeli by coś było nie tak, to pokombinuj z Origin.

BTW. Robisz grę z widokiem od góry, czy od boku? Bo jak od góry, to już był temat o tym, jak zrobić to inną metodą. Jak masz widok od boku, można to zrobić analogicznie do tamtej metody. Poszukaj na forum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a teraz ta broń nie obraca się za kursorem tylko jest sztywno na bohaterze

//dlaczego lol.

pomocy

Dlatego że gierka nie robi się sama. To nie Rpg Maker ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...