karolo320 Opublikowano 28 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2011 Siema. CREATE: for(i=1;i<=4;i+=1){ bron=1 } bron_teraz=1 STEP: for(i=1;i<=4;i+=1){ if keyboard_check_pressed(ord(i)){ if bron=1{ bron_teraz=i exit } } } i mam pytanie: Co jest źle, bo bron_teraz się nie zmienia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muuuuczek567 Opublikowano 28 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2011 ord(i) = i (albo -1, nie wiem, jak to wygląda), ponieważ i != "i" Poza tym, pętla spowoduje, że wybierze pierwszą posiadaną broń. Wybieranie kolejnej broni wygodnie jest zrobić na strukturach danych, np. na kolejkach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 28 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2011 czyli jak powinna wyglądać ta pętla? :D Znaczy mogę to zrobić na obkoło (sprawdzac 4 razy z innym numerkiem) ale chcem tak! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muuuuczek567 Opublikowano 28 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2011 : O Teraz zauważyłem właściwy błąd. GML for(i=1;i<=4;i+=1){ if keyboard_check_pressed(ord(string(i))){ if bron=1{ bron_teraz=i exit } } } Myślałem, że chcesz zrobić wybieranie kolejnej broni : o Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 28 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2011 dzięki :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi