Fronia1996 Opublikowano 25 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2011 co tu dożo pisać potrzebuję helikopter do gry top-down ale o wymiarach tylko 64x64 dodatkowym utrudnieniem jest to że musi być w co najmniej 3 klatkach tak żeby śmigło się odwracało w zamian obiecuję crety ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toxotes Opublikowano 25 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2011 taka moja stareńka grafika, może Ci wystarczy? http://www.sendspace.pl/file/2296bde63a06975101cd20f Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fronia1996 Opublikowano 27 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2011 wątpie śmigło odwraca się nieregularnie i sory że nie napisałem jaki ma być styl ale musi być tam więcej broni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZyperPL Opublikowano 29 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2011 Możesz sobie zrobić śmigło w osobnym obiekcie i w stepie napisać image_angle+=5, wtedy będzie Ci się samo obracało :P Dol: Uwierz mi, dla niego to i tak nie byłoby różnicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markar Opublikowano 30 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2011 @ZyperPL: LOL, śmigło w osobnym obiekcie?? Strata pamięci - definicja kilkunastu niepotrzebnych zmiennych. Lepiej w create śmigłowca zrobić zmienną np. KierunekŚmigła, w stepie zwiększać wartość tej zmiennej, a w draw rysować śmigło o direction równym KierunekŚmigła. Proste jak drut kolczasty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheMarcQ Opublikowano 30 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2011 luuuub: zmien image_speed na mniejsza wartosc i wytnij niepotrzebne klatki z nierownym obracaniem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 31 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2011 lub wwal to w sprita, a ukaże Ci się to na klatkach, a potem usuń te niepotrzebne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Chell Opublikowano 2 Czerwca 2011 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2011 A nie możecie mu po prostu zrobić tej animacji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się