Skocz do zawartości

draw_line_color


Rekomendowane odpowiedzi

GML
draw_set_alpha(0.5)

draw_line_color(turret.x,turret.y,mouse_x,mouse_y, c_lime,c_lime);

 

Dzięki, ale wtedy będzie w połowie przezroczysta w inny sposób :) Potrzebuję jednego końca całkowicie niewidocznego, a drugiego całkowicie widocznego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GML
//Dzielimy linie na 4 czesci i zanikamy

var dist,dir,prc;

dist = point_distance(turret.x,turret.y,mouse_x,mouse_y)

dir = point_direction(turret.x,turret.y,mouse_x,mouse_y)

 

for (i=1;i<=4;i+=1)

{

prc = ((25*i)*dist)/100

draw_set_alpha(((25*i)*1)/100)

draw_line(turret.x,turret.y,turret.x+lengthdir_x(prc,dir),turret.y+lengthdir_y(prc,dir))

}

Chyba tak. Możliwe że będzie jakiś błąd pisałem w okienku odpowiedzi

 

Nup ze mnie. Zapomniałem o prymitywach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...