htf91 Opublikowano 15 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2011 Witam :) Potrzebuję narysować linię, która będzie w połowie przezroczysta. Mam GML draw_line_color(turret.x,turret.y,mouse_x,mouse_y, [tu potrzebuję przezroczystego] ,c_lime); Co wpisać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cordoba Opublikowano 15 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2011 GML draw_set_alpha(0.5) draw_line_color(turret.x,turret.y,mouse_x,mouse_y, c_lime,c_lime); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
htf91 Opublikowano 15 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2011 GML draw_set_alpha(0.5) draw_line_color(turret.x,turret.y,mouse_x,mouse_y, c_lime,c_lime); Dzięki, ale wtedy będzie w połowie przezroczysta w inny sposób :) Potrzebuję jednego końca całkowicie niewidocznego, a drugiego całkowicie widocznego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baca Opublikowano 15 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2011 Rysuj na prymitywach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawka83 Opublikowano 15 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2011 GML //Dzielimy linie na 4 czesci i zanikamy var dist,dir,prc; dist = point_distance(turret.x,turret.y,mouse_x,mouse_y) dir = point_direction(turret.x,turret.y,mouse_x,mouse_y) for (i=1;i<=4;i+=1) { prc = ((25*i)*dist)/100 draw_set_alpha(((25*i)*1)/100) draw_line(turret.x,turret.y,turret.x+lengthdir_x(prc,dir),turret.y+lengthdir_y(prc,dir)) } Chyba tak. Możliwe że będzie jakiś błąd pisałem w okienku odpowiedzi Nup ze mnie. Zapomniałem o prymitywach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baca Opublikowano 15 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2011 GML draw_primitive_begin(pr_linelist) draw_set_alpha(0) draw_vertex(x,y) draw_vertex(x2,y2) draw_set_alpha(1) draw_primitive_end() Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
htf91 Opublikowano 15 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2011 GML draw_primitive_begin(pr_linestrip); draw_vertex_color(turret.x,turret.y,c_lime,0); draw_vertex_color(mouse_x,mouse_y,c_lime,1); draw_primitive_end(); Dla mnie działa to. Dzięki za pomoc ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się