rwojdak Opublikowano 8 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 Mam pytanie (Pewnie proste, ale nie mogłem nic wykombinować ;) ). Jak zrobić coś takiego, że gdy, np. jabłek jest więcej od gruszek, to wygrywa gracz 1, a gdy na odwrót, to wygrywa gracz 2? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam014 Opublikowano 8 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 GML if (ilosc_jablek > ilosc_gruszek) { //wygrywa gracz 1 } else { //wygrywa gracz 2 } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mentoss Opublikowano 8 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 bądź GML if instance_number(o_jablako)>instance_number(o_grucha) { //gracz 1 } else if instance_number(o_jablako)<instance_number(o_grucha) { //gracz 2 } jeśli jabłka i gruszki to obiekty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rwojdak Opublikowano 8 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 Ale proste xD. Dzięki :thumbsup: . Ja bym tego chyba nie wykombinował xD. Zamykam temat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi