karolo320 Opublikowano 7 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2011 Siema. Korzystam z tego przykładu: https://gmclan.org/up7221_12_szukanie_sciezki_ai.html i wszystko ładnie śmiga, ale gorzej jak jest więcej npc. Już przy dziesięciu npc FPS spadają, a nie wspomnę jak jest ich 50! 2FPS... I teraz moje pytanie: Czy da się zrobić jedną ścieżkę dla wszystkich npc (każdy tworzy się w tym samym miejscu), a jak przybędzie przeszków, lub zmaleje to będzie ją modyfikowało? Bo przy tych pięćdziesięciu pathach komp mi wysiada. Z góry dzięki, mile widziane też inne pomysły :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muuuuczek567 Opublikowano 7 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2011 Tower defense? Da się zrobic jedną ścieżkę dla wszystkich NPC-ów. Przeszkody zaś będą uwzględniane, jeżeli opanujesz funkcje związane z mp_grid. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 7 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2011 Tower defense :) (lubie tower defense :D) A dzięki za radę ^^ Pouczę się Muuuuczek mistrzu - nauczyłem się :) Jak sie zamyka temat? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kimonek Opublikowano 7 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2011 Na dole jest ,, Opcje moderacji" , ale nie zamykaj bo może kiedyś się przydać komuś innemu :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muuuuczek567 Opublikowano 7 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2011 mistrzu "Sensei", jeśli łaska. Ewentualnie "Mentorze". : P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się