kriso99 Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2011 witam. mam taki problem kożystałem z przykładu mplay, niestety niedziała w nim wyświetlanie nicku innego gracza. Mógłby mi go ktoś naprawić i dodać przesyłanie życia i direction i oczywiście wyświetlanie go. Ma być to gra top down. Z góry dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheMarcQ Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2011 1.z tego co pamietam w przykladzie przesylanie w mplay dzialalo 2.praktycznie prosisz o zrobienie calej gry 3.zmien ten avek, bo jak na niego patrze automatycznie wlacza mi sie kontrolka "nie odpowiadaj na jego posty, jest de*ilem i nie zrozumie" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriso99 Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2011 1.przyklad jest na gm6 i gm7 a ja mam gm8 i mi nie dziala a nic nie zmienialem. 3.dzieki za opinie:) 2.to jest 20% gry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriso99 Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2011 1.przyklad jest na gm6 i gm7 a ja mam gm8 i mi nie dziala a nic nie zmienialem. 3.dzieki za opinie:) 2.to jest 20% gry. E: dlaczego sie double zrobil bardzo mi zalezy zebym to mial bardzo was prosze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt1117 Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Ściągnij 39dll, szybciej wszystko zrobisz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriso99 Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Ściągnij 39dll, szybciej wszystko zrobisz. To jest pisane w C++ tak??? Nie mam bladego pojecia o C++ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawka83 Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Nie masz bladego pojęcia o gm z tego co widzę :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt1117 Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2011 To jest pisane w C++, ale nie trzeba znać języka w którym była pisana dll, by jej używać. Jest artykuł na gmc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriso99 Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Nie masz bladego pojęcia o gm z tego co widzę :) To twoja ocena. ja jestem smart newbie i rzeczywiście na dllach się nie znam. grzecznie zaś proszę o pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt1117 Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Obsługa dll'i nie jest trudna, wystarczy funkcja dll_init i dll_free, a potem prawie tak jak zwykłych funkcji używa się tych z dll'i i jest git.;) Szybciej się pisze i większe możliwości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheMarcQ Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2011 razem z dll jest doloczony przyklad uzycia, ktory w zupelnosci wystarcza do korzystania z dll'a, sciagnij i sie nie martw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriso99 Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2011 ok zapoznałem się, rzeczywiście proste :) , ale... potrzebuje jakiegoś przykładu na łączenie kilku graczy (nie na dwóch tak jak jest w pongu) no i wyświetlanie nazwy innego gracza a resztę to sobie chyba poradzę ma ktoś taki przykład lub wie ktoś gdzie mogę to znaleść :unsure: W sygnie to się z ludzi nabijasz, a sam takie byki strzelasz... Pt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt1117 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Żeby wyświetlać nazwę innego gracza wystarczy, że na początku wszyscy gracze wyślą informacje o tym, np. w taki sposób: GML clearbuffer() writebyte(5) writestring(nazwa) sendmessage(...) Gdzie za nazwa, podstawiasz zmienną przechowującą nazwę gracza,a zamiast tej liczby daj dowolną, ale unikatową i wtedy odbierasz w innym i zapisujesz do zmiennej, np.: GML switch(readbyte()) { case 5:przeciwnik=readstring(); break; } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się