Skocz do zawartości

GMphysics


Cekol

Rekomendowane odpowiedzi

męczyłem się w GMphysics nad zrobienieniem efektu wybuchu granatu czyli odpychanie.

nawet to mi wyszłi i działało ,lecz coś zrobiłem i się zepsuło :(

oto skrypt:

    powwer=352
    aaa=all

    if point_distance(x,y,aaa.x,aaa.y)<powwer 
    then with(aaa)
    {
    explosion=instance_nearest(x,y,wt)
    if point_distance(x,y,explosion.x,explosion.y)<explosion.powwer then
    {
    add_force(h,
    cos(degtorad(point_direction(explosion.x,explosion.y,x,y)))*explosion.powwer
    ,-sin(degtorad(point_direction(explosion.x,explosion.y,x,y)))*explosion.powwer);
    }
    }

proszę was abyście jakoś go jakoś poprawili aby działał.

Bardzo was proszę :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...