Cekol Opublikowano 20 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2006 męczyłem się w GMphysics nad zrobienieniem efektu wybuchu granatu czyli odpychanie. nawet to mi wyszłi i działało ,lecz coś zrobiłem i się zepsuło :( oto skrypt: powwer=352 aaa=all if point_distance(x,y,aaa.x,aaa.y)<powwer then with(aaa) { explosion=instance_nearest(x,y,wt) if point_distance(x,y,explosion.x,explosion.y)<explosion.powwer then { add_force(h, cos(degtorad(point_direction(explosion.x,explosion.y,x,y)))*explosion.powwer ,-sin(degtorad(point_direction(explosion.x,explosion.y,x,y)))*explosion.powwer); } } proszę was abyście jakoś go jakoś poprawili aby działał. Bardzo was proszę :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 21 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2006 W najnowszej wersji GMPsychics (nie tej, która jest na GMClan) jest gotowy efekt odpychania przez eksplozję (Bomb Creator). Tu masz link do tematu o GMPsychics: http://forums.gamemaker.nl/index.php?showtopic=141853 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się