karolo320 Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2011 SIema. Mam taki bardzo prymitywny rozrzut :D mianowicie GML a=instance_create(x,y,pocisk_usp) a.direction=point_direction(x,y,mouse_x+10,mouse_y+10) I jak mam myszke blisko mojego ziomka to rozrzut jest duży, a jak daleko to mały. (logiczne chyba) I mam pytanie: jak zrobić, żeby rozrzut był liczony dla stałej odległości od zioma? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2011 SIema. Mam taki bardzo prymitywny rozrzut :D mianowicie GML a=instance_create(x,y,pocisk_usp) a.direction=point_direction(x,y,mouse_x+10,mouse_y+10) I jak mam myszke blisko mojego ziomka to rozrzut jest duży, a jak daleko to mały. (logiczne chyba) I mam pytanie: jak zrobić, żeby rozrzut był liczony dla stałej odległości od zioma? Z Twojego kodu nie wynika żeby był recoil. jakbyś zrobił mouse_x-10+random(20),mouse_y-10+random(20) to wtedy rozumiem, ale tak, to nie bardzo wiadomo o co chodzi :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Borku, źle napisałem :D właśnie chodzi o random :D mama tak: a=instance_create(x,y,pocisk_usp) a.direction=point_direction(x,y,mouse_x+random_range(-10,10),mouse_y+random_range(-10,10)) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Po prostu zamiast zmieniać pozycje punktu w który celujesz zmieniaj kierunek. GML a.direction=point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y); a.direction += random_range(-10, 10) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Dzięki Dawidds, że też sam na to nie wpadłem :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się