Skocz do zawartości

rekoil rozrzut


karolo320

Rekomendowane odpowiedzi

SIema. Mam taki bardzo prymitywny rozrzut :D mianowicie

 

GML
a=instance_create(x,y,pocisk_usp)

a.direction=point_direction(x,y,mouse_x+10,mouse_y+10)

 

I jak mam myszke blisko mojego ziomka to rozrzut jest duży, a jak daleko to mały. (logiczne chyba)

I mam pytanie: jak zrobić, żeby rozrzut był liczony dla stałej odległości od zioma?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SIema. Mam taki bardzo prymitywny rozrzut :D mianowicie

 

GML
a=instance_create(x,y,pocisk_usp)

a.direction=point_direction(x,y,mouse_x+10,mouse_y+10)

 

I jak mam myszke blisko mojego ziomka to rozrzut jest duży, a jak daleko to mały. (logiczne chyba)

I mam pytanie: jak zrobić, żeby rozrzut był liczony dla stałej odległości od zioma?

 

Z Twojego kodu nie wynika żeby był recoil. jakbyś zrobił mouse_x-10+random(20),mouse_y-10+random(20) to wtedy rozumiem, ale tak, to nie bardzo wiadomo o co chodzi :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...