Elevator Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2011 na global lpm object0 mam instance create (object1), w ktorym w draw jest d3d_draw_block, jak zrobic zeby po kliknieciu rpm na ten narysowany bloczek sie usunal? instance destroy nie dziala T_T Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawka83 Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Bo jesteś noob i nieuk. Zrób sobie jakąś grę 2D a potem za 3D się brać. Takiej banalnej sprawy nie potrafisz rozwiązać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt1117 Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Na pewno chodzi o pozycję myszki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elevator Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Bo jesteś noob i nieuk. Zrób sobie jakąś grę 2D a potem za 3D się brać. Takiej banalnej sprawy nie potrafisz rozwiązać. XD dzieki ps mylisz pojecia... newbie nie noob... ponad to uzywa sie ich w grach T_T skoro takie banalne, to udziel odpowiedzi, a nie pajaca strugasz <_< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawka83 Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Ustaw sprita obiektu na wielkość takiego jak rysujesz w 3D oto ta wielka tajemnica ^^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się