Skocz do zawartości

Przerywanie castowania zaklecia


MB22

Rekomendowane odpowiedzi

W create maga mam tak:

GML
cast=true;

W step tak:

GML
if free=true

{

direction = point_direction( x , y , mouse_x , mouse_y )

 

if ( point_distance( x , y , mouse_x , mouse_y ) > 5 )

{

s = 5 // prędkość poruszania na boki

if( keyboard_check( ord('A')))

{

x += lengthdir_x( s, direction + 90 );

y += lengthdir_y( s, direction + 90 );

}

else

if( keyboard_check( ord('D')))

{

x += lengthdir_x( s, direction - 90 );

y += lengthdir_y( s, direction - 90 );

}

 

if ( keyboard_check( ord('W') )){ speed = 5; cast=false;}

else

if ( keyboard_check( ord( 'S' ) )){ speed = -3; cast=false;}

else

{

speed = 0;

cast=true;

}

}

else speed = 0

 

if ( speed != 0 ) image_speed = 0.5

else

{

image_speed = 0

image_index = 1

}

}

A w Space tak:

GML
if (global.mana>=15) and free=true and cast=true

{

alarm[ 1 ] = room_speed*2;

alarm[ 2 ] = room_speed*2;

global.mana-=10;

}

 

Podczas nacisniecia W lub S, gdy nacisnę Space, to nie czaruje, ale gdy nacisnę Space, a w czasie czarowania nacisnę W lub S, to nie przerywa czarowania, a chciałbym, żeby tak było.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...