Skocz do zawartości

Zna ktoś jakiś dobry przykład platformówki do zassania?


Kamlot

Rekomendowane odpowiedzi

Zna ktoś może jakiś dobry przykład platformowki do GM6.1 nie zarejestrowanej wersji do zassania? bardzo potrzebuje bo z tłumaczenia forumowiczów niestety niewiele rozumiem bo jestem dość początkujący, więc bym uczył sie bezpośrednio z jakiegoś przykładu lub chociazby kopiował dane sposoby na rozwiązywanie problemów

 

dotychczas zabawiałem sie przykładem z tej stronki http://www.gamemaker.nl/tutorial.html ale na tym toutrialu do platformówek nie ma połowy tego czego niezwykle potrzebuje, więc plz jeśli ktoś miałby linka do jakiegoś przykładu albo sam by robił własną platformówke to byłbym wdzieczny za podzielenie sie :) z góry wielkie fnx

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no cóż ;p praktycznie wszystko, z gamemaker.nl postać ma tylko 3 rodzaje spritu, moja ma ze 20 jak np stanie, chodzenie, atakowanie na różne sposoby, różne bronie i wiele innych dodatkowych animacji. Gdybym miał np przykład jakiejś gry MARIO na GM robionej bym wtedy wiedział jak zrobić trik że Mario po wzięciu kwiatka ma ogniste kulki czy po piórku potrafi latać i tym podobne inne problemy, z którymi jest mi trudno się samemu uporać.

 

Po prostu było by mi o niebo łatwiej robiąc gre wzorując się na jakiejś innej dobrej platformówce bo z tego co piszą w pomocy forumowicze po porstu niewiele rozumiem jak mi ktoś powie że mam se wkleić kod taki i taki w to i to. Bawie się GM od zaledwie bodajże 3 tygodni :P

 

dlatego bardzo bym prosił o jakiś ciekawy przykład gry platformowej do zassania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach