MB22 Opublikowano 18 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2011 Zrobiłem pasek zycia, many, expa i podczas chodzenia bohaterem po mapie przez te paski przenikaja inne objekty. Paski sa robione w drawie. Jak zrobić żeby nie przenikały? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kimonek Opublikowano 18 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2011 Spróbuj zrobić tak , zrób ,, new game " byle jakiego bohatera daj mu step itp. Napisz w nim draw od początku ( tylko nie kopiuj ) i jak będzie działać to zobacz gdzie masz błąd, a jak nie to nie wiem bo mi się nigdy takie coś nie stało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt1117 Opublikowano 18 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2011 Wystarczy dać bohaterowi bardzo małe depth, jeśli to zepsuje Ci grę, to zrób nowy obiekt, jemu daj niskie depth, visible na true i byle jaki sprite. Wtedy dajesz w draw: GML with(bohater) { //kod z draw bohatera } W with, by zmienne bohatera działały. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MB22 Opublikowano 18 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2011 Objekty pojawiaja sie na paskach tylko poza szerokoscią 640 i wysokością 480 (poza wielkoscia viewa), a w srodku tych współrzednych nie prznikaja przez nie. Wielkosc roomu ma 1280x960. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się