1pietras Opublikowano 14 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2011 Korzystam z przykładu ProsteSesje Ethera. Jakoś nie kumam tych socketów 1. W którym miejscu w kodzie Serwer nadaje socket clientowi ? 2. Czy sockety są w jakiś sposób uporządkowane ? 3. Czy da się zmienić swój socket podczas gry ? 4. Jak dojdzie do nas informacja, czy możemy się dowiedzieć który socket nam to wysłał ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieter Opublikowano 15 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2011 1. socket w serverze jest tylko jeden... ten nasłuchujący. 2. pewnie tak. według ID 3. po co to robić? to bez sensu. 4. oczywiście, razem z informacją powinna przyjść informacja który socket nadał wiadomość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
1pietras Opublikowano 15 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2011 1. A może wiesz który skrypt w serwerze odpowiada nadawaniu socketów clientom ? 4. Jest w Etherze sporo skryptów i nie wiem dzięki któremu mógłbym wyczytać socket nadchodzącej wiadomości. Który skrypt to robi ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się