Sminer Opublikowano 9 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2011 Mam taki problem!!! Robię platforme która dzięki patchowi kreci się w kółko. I jak ludzik na niej staje a ona leci do góry to blokuje się ludzik i ona i nie może się ruszyć!!! Jak można zrobić by Ludzik poruszał się zgodnie z platformą???? W step w ludziku mam: check empety ----- x=0 --- y=1--- only solid --- realivite set gravity ----- direction 270 --- gravity 0.5 A gdy dotyka platforme : movie to contact ----- maximum 12 --- direction:direction --- against: only solid Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muuuuczek567 Opublikowano 9 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2011 Obiekt ludzik, w Collision with platforma y = platforma.y+/wartość potrzebna na wyrównanie/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MXQ Opublikowano 9 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2011 lepiej zamiast platforma.y użyć other.y Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sminer Opublikowano 11 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2011 Mi jakoś nie działą niewiem może robie coś nie tak !!!!!!!!!!!!!!!! Obiekt ludzik, w Collision with platforma y = platforma.y+/wartość potrzebna na wyrównanie/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 11 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2011 Jeśli robisz na wbudowanej "fizyce" tzn. hspeed, vspeed, speed itp. to będzie problem. Jeśli nie to wystarczy z platformy zrobić collision_rectangle i jeśli występuje to przesuwać postać o tyle, o ile przesuwa się platforma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mentoss Opublikowano 12 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2011 Próbowałęm już tak zrobić i podskakuje... tj. działa, ale ma niezbyt ładny efekt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sminer Opublikowano 12 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2011 Czyli , że jak to zrobić bo ja z tego nic nie czaje xD Jeśli robisz na wbudowanej "fizyce" tzn. hspeed, vspeed, speed itp. to będzie problem. Jeśli nie to wystarczy z platformy zrobić collision_rectangle i jeśli występuje to przesuwać postać o tyle, o ile przesuwa się platforma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mentoss Opublikowano 12 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2011 To rzeczywiście działa, ale kwadracik (ludzik teleportował się co chwile. To nie jest dobry pomysł... Było coś takiego w naszych GMClanowych przykładach. Poszukam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się