Skocz do zawartości

Dźwięki w XNA 3.0 nie działają (crashuje)


Rekomendowane odpowiedzi

A więc jak chce włączyć grę na XNA 3.0 która zawiera dźwięki (a konkretniej Infiniminer i Habitus - UberBlox 2) to się crashuje

oto pierwsza linijka, wątpię żebyście potrzebowali więcej bo jesteście tacy mądrzy i w ogóle cool.

 

Microsoft.Xna.Framework.Audio.SoundEffect.AllocateFormatAndData

 

Tak więc BŁAGAM pomóżcie bo to okropnie ważne, zwłaszcza że robię moda do infiniminera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...