mallo Opublikowano 6 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2011 A więc jak chce włączyć grę na XNA 3.0 która zawiera dźwięki (a konkretniej Infiniminer i Habitus - UberBlox 2) to się crashuje oto pierwsza linijka, wątpię żebyście potrzebowali więcej bo jesteście tacy mądrzy i w ogóle cool. Microsoft.Xna.Framework.Audio.SoundEffect.AllocateFormatAndData Tak więc BŁAGAM pomóżcie bo to okropnie ważne, zwłaszcza że robię moda do infiniminera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kofel Opublikowano 6 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2011 Coś jakby problem z pamięcią. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mallo Opublikowano 7 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2011 Boże, po zrestartowaniu kompa nie działa (reinstalacja XNA 3.0 też jak by co) Może usunąć wszystkie wersje .NET oprócz tej 2.0 na której chodzi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się