Skocz do zawartości

Zablokowane Dźwięki w XNA 3.0 nie działają (crashuje)


mallo

Rekomendowane odpowiedzi

A więc jak chce włączyć grę na XNA 3.0 która zawiera dźwięki (a konkretniej Infiniminer i Habitus - UberBlox 2) to się crashuje

oto pierwsza linijka, wątpię żebyście potrzebowali więcej bo jesteście tacy mądrzy i w ogóle cool.

 

Microsoft.Xna.Framework.Audio.SoundEffect.AllocateFormatAndData

 

Tak więc BŁAGAM pomóżcie bo to okropnie ważne, zwłaszcza że robię moda do infiniminera.

 

EDIT: Ups, zły dział.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...