Skocz do zawartości

Strzelanka platformowa


Rekomendowane odpowiedzi

1. w jakimś strzale (np. LPM + alarm)

GML
sprite_index = spr_laduje

 

Dodajesz jeszcze jakieś alarmy, żeby nie odtwarzał trzy razy na sekundę itp. i masz.

 

E: Nie jestem jeszcze pewien, czy nie musisz po określonym czasie zmienić sprita na początkowego, żeby się animacja nie zapętlała.

 

E2: Z ragdollami jest kupa roboty, więc ciężko będzie o przykład (ładny)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...