Mcrash Opublikowano 4 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2011 Jak zrobić odtwarzanie animacji przeładowania broni. I czy ma ktoś przykład ładnego ragdolla w strzelance platformowej. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zelman Opublikowano 4 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2011 1. w jakimś strzale (np. LPM + alarm) GML sprite_index = spr_laduje Dodajesz jeszcze jakieś alarmy, żeby nie odtwarzał trzy razy na sekundę itp. i masz. E: Nie jestem jeszcze pewien, czy nie musisz po określonym czasie zmienić sprita na początkowego, żeby się animacja nie zapętlała. E2: Z ragdollami jest kupa roboty, więc ciężko będzie o przykład (ładny) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mcrash Opublikowano 4 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2011 A jak zrobić bohatera i ręce z bronią jako osobny obiekt. Sterowanie myszką i klawą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MagnusArias Opublikowano 4 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2011 Moze nie lepiej jako osobny obiekt, ale w jednym obiekcie. Narysowany sprite A (tułów) jest nieruchomy, a sprite B (ręka) jest zależna od myszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piedro Opublikowano 5 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2011 możesz użyć drawów do rysowania ręki ale nie zapomnij o tym że musisz wywołać także draw oryginalnego sprita bohatera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się