Skocz do zawartości

Głośność sźwięków i kamera nie wychodząca poza backround


B&G MoH

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć.

Mam 2 pytania

1. mam w grze widok podążający za bohaterem czy da się coś zrobić żeby kamera nie wychodziła poza backround?

2. I jeszcze czy da się przy kilku dźwiękach odtwarzanych na raz, żeby jedne z nich grały głośniej, a drugie ciszej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do pierwszego pytania:

Daj w End Step jakiegoś obiektu coś takiego:

GML
if(view_xview[0]<0) view_xview[0]=0;

if(view_yview[0]<0) view_yview[0]=0;

if(view_xview[0]+view_wview[0]>room_width) view_xview[0]=room_width-view_wview[0];

if(view_yview[0]+view_hview[0]>room_height) view_xview[0]=room_height-view_hview[0];

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...