Mister1 Opublikowano 6 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2011 GML alarm[0] = 5 * room_speed; //Ustawiam alarm 0 na 5 sekund if instance_number(rakieta) == 1 and (alarm[0] == 0) //pytam się czy jest już jedna rakieta na planszy i czy minęło 5 sekund { alarm[0] = 5 // ustawiam znowu alarm na 5 sekund instance_create(Samolot.x, Samolot.y, rakieta); // tworze rakiete } Uruchamiam gre i nie chce mi tworzyć rakiet :crying: . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 6 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2011 A chcesz to rakiety tworzyć jeśli jest jedna czy jeśli jeszcze żadnej nie ma? I w jakich zdarzeniach masz te kody? Bo chyba nie w jednym? O.o Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saus Opublikowano 6 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2011 GML if instance_number(rakieta) == 1 //pytam się czy jest już jedna rakieta na planszy { instance_create(Samolot.x, Samolot.y, rakieta); // tworze rakiete } alarm[0] = 5 * room_speed // ustawiam znowu alarm na 5 sekund</span> Ten kod wstaw do eventu alarm0, nie musisz juz sprawdzac wartosci alarmu. Poza tym ustawiales alarm z powrotem na 5, nie na 5 sekund. Ustawianie alarmu lepiej byloby za klamerka tak zeby co 5 sekund sprawdzalo i dorabialo rakiete, chyba o to chodzi tak? Bo miales w ten sposob, ze jesli nie bylaby potrzebna rakieta to alarm tez bby sie nie ustawil. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piedro Opublikowano 6 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2011 możesz zmienić (alarm[0] == 0) na alarm[0]=0 a tą grugą część masz w stepie?? edit: poprawiony mały błąd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 6 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2011 A czy przypadkiem on nie robi ciągle w step GML alarm[0] = 5 * room_speed; nadpisując ciągle ten alarm? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mister1 Opublikowano 6 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2011 Dzięki.Wszystko działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się