Mister1 Opublikowano 6 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2011 Mam pytanie. Co trzeba zrobić, aby pocisk przeciwnika był skierowany w strone mojego bohatera? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 6 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2011 GML direction=point_direction(x,y,bohater.x,bohater.y); image_angle=direction;//bo i tego też będziesz potrzebował</span> Poza tym jest w FAQ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 6 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2011 1. Musisz mieć sprit ustawiony w prawo np strzala grotem w prawo. 2. Wchodzisz w edit sprite 3. Animation 4.Rotation sequence 5. Counter cośtam 6. W evencie STEP strzalu wpisz: GML direction=point_direction(x,y,bohater.x,bohater.y); image_angle=direction; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mister1 Opublikowano 6 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2011 Dziękuje. Już wszystko działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się