karolo320 Opublikowano 5 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2011 Witam. Czytałem ten artykuł https://gmclan.org/index.php?czytajart=53 i wszytko mi działa, ok. Ale nie wiem jak dorównać ten inwentarz do viewa :/ Dawidds niby pisał w komentarzach, ale to co napisał mi nie działa, mógłby ktoś pomóc? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kopyciak Opublikowano 5 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2011 Ale że co? Gdzie ten inwentarz ma być? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 5 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2011 Tak się śpieszyłem, że zapomniałem tego wpisać :D Ma być np. x=10 y=10 (prawy górny róg jak mniemam) i jak obraz się przewinie za bohaterem, to on ma być cały czas 10,10. W tym pogmatfanym kodzie nie umiem tego zrobić :/ (dlatego, ze jestem poczatkujacy i ogarniam tylko swoje kody) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kopyciak Opublikowano 5 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2011 to na lewy dolny róg : GML x=view_xview[0]+60; y=view_yview[0]+420; //te dwie instrukcje umiejscawiają radar w dolnym, lewym rogu viewa 0</span></span></span> mi się wydaje, że to będzie coś takiego GML x=view_xwiev[0]+10; y=view+yview[0]+10; Tylko to będzie w viewie0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 5 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2011 Na początku inwentarz jest tam gdzie ma być, ale nie podąża za viewem :/ Jakbyś mógł przejrzeć kod tego inwentarza? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kopyciak Opublikowano 5 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2011 Yyy... Ja tam się na samych inwentarzach nie znam, więc raczej nie. A czy masz ustawiony view0? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawka83 Opublikowano 5 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2011 A czy dajesz ten kod w step? Kopyciak totalnie źle napisał kod GML (step) x=view_xview[0]+10; y=view_yview[0]+10; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kopyciak Opublikowano 5 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2011 racja, sry. E tam, od razu totalnie źle. Palec mi się obsunął na klawisz obok i jeden znak miałem źle :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawka83 Opublikowano 5 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2011 Ale jednak w żadnej linijce kodu nie było poprawnej funkcji ^^ :lubieto: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 5 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2011 Sorry, ale żadan kod nie działa :/ Prosiłbym kogoś o przejrzenie artykułu i podanie tego viewa do ktorejs z zmiennych :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thobby Opublikowano 5 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2011 generalnie lepiej jest rysować inventory bo jak masz w obiekcie to później nie nadąża za viewem, chociaż w sumie nie wiem co tam jest w tym artykule. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się