Kopyciak Opublikowano 5 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2011 Elo. Mam kolejny problem, ale tym razem z funkcją, której nie raz używałem. Mianowicie instance_destroy(). Mam coś takiego : ściana, kliknięcie na nią lpm sprawia, że pojawia się na niej dynamit, klika się spację, i wtedy po ok. 5 sekundach jest instance_change() do o_explo, czyli obiektu ze spritem wbuchu. On w create ma alarm0 ustawiony na 5, a w alarm0 jest właśnie funkcja instance_destroy(), tylko, że ona nie działa. Nic się nie dzieje. o_explo istnieje cały czas, nie niszczy się. Dlaczego? PS. Mam nadzieję, że to jest zrozumiale napisane :/ bo trochę mętlik zrobiłem... Nie ma to jak problem z banalną funkcją, prawda? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cordoba Opublikowano 5 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2011 GML (Step) if alarm[0]=-1 {alarm[0]=5} Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kopyciak Opublikowano 5 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2011 Działa! Dzięki! :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się