Skocz do zawartości

Instance_destroy()


Rekomendowane odpowiedzi

Elo.

Mam kolejny problem, ale tym razem z funkcją, której nie raz używałem. Mianowicie instance_destroy().

 

Mam coś takiego :

ściana, kliknięcie na nią lpm sprawia, że pojawia się na niej dynamit, klika się spację, i wtedy po ok. 5 sekundach jest instance_change() do o_explo, czyli obiektu ze spritem wbuchu. On w create ma alarm0 ustawiony na 5, a w alarm0 jest właśnie funkcja instance_destroy(), tylko, że ona nie działa. Nic się nie dzieje. o_explo istnieje cały czas, nie niszczy się. Dlaczego?

 

PS. Mam nadzieję, że to jest zrozumiale napisane :/ bo trochę mętlik zrobiłem...

Nie ma to jak problem z banalną funkcją, prawda?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...