Kopyciak Opublikowano 3 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2011 Siema ;) Jak zrobić, żeby dana akcja miała miejsce po zakończeniu kolizji z obiektem? Np. Mam budynek, który składa się z pojedynczych obiektów (ścian). Gdy ściany się dotykają, są nieruchome, a gdy jakaś ściana zniknie, ta, która się na niej opierała ma zacząć lecieć w dół... Zrozumiale napisałem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cordoba Opublikowano 3 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2011 Daj w tym obiekcie, który dotyka ściany: GML (step) if place_empty(x,y) { vspeed= +2 } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się