karolo320 Opublikowano 2 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2011 Witam. Chcę zrobić tak, że jeżeli obiekt1 jest w zasiegu lini prostej zaczynajacej się tam gdzie jest obiekt 2 to obiekt2 np. idzie do obiekt1. Troche to zawile wytłumaczyłęm, więc podam przykład. endless war: jeżeli przeciwnik Cię widzi (czyli jesteś w zasięgu "jego wzroku") to strzela do Ciebie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 2 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2011 W przeciwniku: GML if(distance_to_object(gracz) <= ZASIĘG) { //KOD NA STRZELANIE CZY COKOLWIEK INNEGO } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 2 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2011 Nie, to nie to. W Twoim kodzie jest if distance, czyli wali przez sciany i wszystko inne, a ja chce, zeby po drodze nie było zadnych obiektow. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt1117 Opublikowano 2 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2011 To jeszcze kolision line. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 2 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2011 Nie rozumiem, kolizion line ;p Rozpisalbys kod, bo jestem poczatkujacy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt1117 Opublikowano 2 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2011 if collision_line(x,y,x2,y2,0,0) { } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 2 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2011 moglby ktos rozpisac jak dziala colizion line, albo podac link bo nie moge znalezc... A potrzebne mi to bardzo :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 2 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2011 https://gmclan.org/index.php?wiki=article&zm=61 Dodaj do mojego kodu jeszcze warunek z tą kolizją i będzie miodnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 2 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2011 moglby mi ktos to wytlumaczyc? mam taki kod: (kod ze stepu obiektu1) if collision_line(object0.x,object0.y,object5.x,object5.y,object3,1,1) {instance_destroy()} Czy to znaczy ze jesli pomiedzy obiektem0 a obiektem5 jest obiekt3 obiekt1 sie niszczy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 2 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2011 Tak. GML if(distance_to_object(gracz) <= ZASIĘG && !collision_line(x,y,gracz.x,gracz.y,PRZESZKODA,1,1)) { //KOD NA STRZELANIE CZY COKOLWIEK INNEGO } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się