Skocz do zawartości

Widzenie i nie widzenie xd


Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Chcę zrobić tak, że jeżeli obiekt1 jest w zasiegu lini prostej zaczynajacej się tam gdzie jest obiekt 2

to obiekt2 np. idzie do obiekt1. Troche to zawile wytłumaczyłęm, więc podam przykład.

endless war: jeżeli przeciwnik Cię widzi (czyli jesteś w zasięgu "jego wzroku") to strzela do Ciebie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moglby mi ktos to wytlumaczyc? mam taki kod:

 

(kod ze stepu obiektu1)

if collision_line(object0.x,object0.y,object5.x,object5.y,object3,1,1)

{instance_destroy()}

 

Czy to znaczy ze jesli pomiedzy obiektem0 a obiektem5 jest obiekt3 obiekt1 sie niszczy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...