Skocz do zawartości

Strzelanie w potworki


karolo320

Rekomendowane odpowiedzi

Kto wymyslil taki edytor?? :/

Witam.

robie gre TD i mam problem. Mam ustawione, ze wiezyczka robi object strzal co 40 klatek. W objekcie strzal mam taki kod: if (distance_to_object(potwor2)<300)

{

move_towards_point (instance_nearest(x,y,potwor2).x,instance_nearest(x,y,potwor2).y, 100);

}

else

{instance_destroy();

}

I to działa :)

ale zrobilem drugiego potworka i nie umiem zrobic zeby strzelalo albo w jednego

albo w drugiego w zaleznosci od

odleglosci (ktory potwor blizej w tego strzela.)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności
Witam.

if (distance_to_object(potwor2)<300)

{

move_towards_point (instance_nearest(x,y,potwor2).x,instance_nearest(x,y,potwor2).y, 100);

}

else

{instance_destroy();

}

I co ci nie działa?....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GML (Create)
naj=''

 

 

 

GML (Step)
if distance_to_object(object1) < 300

{

naj=object1

}

 

if distance_to_object(object2) < 300

{

naj=object2

}

 

if distance_to_object(naj) < 300

{

 

move_towards_point(instance_nearest(x,y,naj).x,instance_nearest(x,y,naj).y,1)

 

}

else

{

instance_destroy()

}

 

Spróbuj coś takiego.. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...