karolo320 Opublikowano 29 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2011 Kto wymyslil taki edytor?? :/ Witam. robie gre TD i mam problem. Mam ustawione, ze wiezyczka robi object strzal co 40 klatek. W objekcie strzal mam taki kod: if (distance_to_object(potwor2)<300) { move_towards_point (instance_nearest(x,y,potwor2).x,instance_nearest(x,y,potwor2).y, 100); } else {instance_destroy(); } I to działa :) ale zrobilem drugiego potworka i nie umiem zrobic zeby strzelalo albo w jednego albo w drugiego w zaleznosci od odleglosci (ktory potwor blizej w tego strzela.) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALT Opublikowano 29 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2011 iiiii...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 29 Stycznia 2011 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2011 Witam. if (distance_to_object(potwor2)<300) { move_towards_point (instance_nearest(x,y,potwor2).x,instance_nearest(x,y,potwor2).y, 100); } else {instance_destroy(); } I co ci nie działa?.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 29 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2011 Sorki, nie ogarniam tego edytora, nie wiem co się stało :) edit na samej gorze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cordoba Opublikowano 29 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2011 GML (Create) naj='' GML (Step) if distance_to_object(object1) < 300 { naj=object1 } if distance_to_object(object2) < 300 { naj=object2 } if distance_to_object(naj) < 300 { move_towards_point(instance_nearest(x,y,naj).x,instance_nearest(x,y,naj).y,1) } else { instance_destroy() } Spróbuj coś takiego.. ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muuuuczek567 Opublikowano 29 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2011 Lepiej ustaw parenta. Robiąc to, nie będziesz się musiał rozpisywać, tak jak Cordoba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się