LolikZabijaka Opublikowano 20 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2011 cześć, używam pewnego silnika AI, ale niestety, jest skomplikowany i wiele jego obiektów na raz strasznie spowalnia grę. Da się jakoś tą grę "odciążyć" bez usuwania obiektów z rooma? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 20 Stycznia 2011 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2011 Spróbuj kilka obiektów zmieścić w jednym, innego wyjścia nie widzę, tym bardziej, że za dużo nie opisałeś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 20 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2011 a co mogę jeszcze napisać ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 20 Stycznia 2011 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2011 Zmień silnik AI ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 20 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2011 wiesz co, to chyba nie AI, tylko otaczjące przedmioty, drzewa meble itp. te obiekty chyba da się odciążyć łatwiej ; D tylko jak ? :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 21 Stycznia 2011 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2011 A deaktywujesz obiekty poza viewem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 21 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2011 nie, a da się tak ? Sorki za takie pytanie, ale miałem ponad roczną przerwę w GMie i nie wszystko ogarniam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 21 Stycznia 2011 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2011 instance_deactivate i activate, możesz też całe regiony deaktywować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 21 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2011 ok mam to, ale jest pewien problem, zbyt szybko dezaktywuje pewne rzeczy, można zrobić, żeby dezaktywowało dopiero kawałeczek za viewem ? bo dezaktywuje jeszcze zanim zniknie z ekranu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 21 Stycznia 2011 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2011 deactivate_region, czy jakoś tak i podajesz większe troche wartości niż view. Tylko uważaj, bo niektóre obiekty, jak obiekt silnika, czy jak to u ciebie jest zawsze muszą być aktywne. Najlepiej deaktywuj wszystko i później aktywuj to co masz w view i troche za nim + ważne obiekty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 30 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2011 dziwna rzecz. Usunąłem z parentu kod deaktywacji, a mimo to obiekty nadal się deaktywują, o co chodzi ? <_< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się