dyzmek Opublikowano 19 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2011 co jest w step drzwi dalem ze jak na planszy zostanie 1 jakis obekt np kubeczek djamy na to to te drzwi maja sie usunac a mi podkresla blad w kodzie przeciez ten kod jest raczej dobrze napisany if instance_number(obj_kubeczek) == 1 { instance_destroy } jak cos zorbilem zle to prosze napsiac co i poprawic ten kod aby byl poprawny bardzo dziekuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cordoba Opublikowano 19 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2011 dopisz na końcu () czyli tak ma to wyglądać: GML instance_destroy() Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 19 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2011 Chyba że z innego obiektu się odwołujesz, to: GML if (instance_number(obj_kubeczek) == 1) { with (obj_kubeczek) { instance_destroy(); } } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 19 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2011 Bedi, weź, że czytaj uważnie i nie mieszaj mu w głowie. On wystarczająco mało rozumie by mu jeszcze dowalać. Wyjątkowo udało mu się wyraźnie napisać ca ma być zliczane, a co usuwane. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dyzmek Opublikowano 19 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2011 dzieki Cordoba dziala ale tobie bedi również dziękuję :-). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi