kt1117 Opublikowano 16 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2011 Cześć. Uczę się Unity'ów, i mam problem, jest bowiem obiekt Cube, i 3rd Person Controler, i chcę aby te obiekty wykrywały ze sobą kolizję, i jeśli Cube nie ma Rigidbody i ma zaznaczone Is Trigger, to wszystko jest OK, ale jak ma Rigidbody to już nie, jak ma Rigidbody, to już nie mogą się przenikać, i to pewnie dlatego, ale jak w takim razie robi się kolizje z np. drzwiami? E: Jak stworzę postać w sześcianie, to kod się wywoła, chodzi oto,aby kod wywoływał się również jeśli się "napiera" z boku na np. ten sześcian. E2: Powiększenie maski nic nie daje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się